poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych Świąt!! :-)

Spokojnych świąt i abyście dobrze zaczęli 2ol3r!
Podrzucam świąteczne fotki :*
Dziś bez dłuższej notki..





sobota, 15 grudnia 2012

Cavaliada Poznań 5-9.l2.20l2

Siema :D
W tym roku wybrałam się pierwszy raz osobiście na cavaliade :)
Byłam tam wolontariuszem, nie sądziłam że się dostane, ale otwierając maila, na którym widniał napis:


"Gratulujemy!
Z największą przyjemnością powiadamiamy, że dostałeś się do Programu!!!"

zaniemówiłam, a potem do mnie dotarło, szybko czas zleciał, najgorszy był dojazd do Poznania, i powrót, niecałe 10 h pociągiem, żeby to jednym, w dodatku duże miasto do nie dla mnie :D
może gdybym miała własny samochód :D
ze zdjęciami słabo, nawet nie było kiedy robić, poza tym wszystkie mam na swoim kompie, który aktualnie jest zepsuty, a obecnie dopadłam się do kompa siostry:D

a co to przebiegu cavaliady to super atmosfera, każdy znalazłby coś dla siebie :D
Polaków ratował J. Skrzyczyński który wypadł najlepiej jeśli chodzi o ilość zajętych miejsc i potęge skoku :)
Targi były super, szkoda że nie mogłam wszystkiego kupić hahaha:)
ale kupiłam 'sobie' kilka drobiazgów, m.in owijki z które świetnie sprawiają swoją role, tylko muszę podkładki w styczniu jeszcze dokupić.
Nie wspominałam chyba że od (+,-) miesiąca jeżdżę Nadie, którą mam nadzieje będę jeździć i dogadam się z nią w końcu ..
Wieczorem dostane filmiki od rycerza(<33) z dzisiejszych skoków..
wstawiam jedno nasze foto, gdyż aparat się rozładował po 10 zdjęciach i lipa xD


 

sobota, 3 listopada 2012

HUBERTUS BRANIEWO 2012

Hmmmm, hubertus w tym roku ?
Było ok, chociaż w tamtym roku bardziej mi się podobało.
może dlatego że nie byłam w 'swoim' mieście i było czuć że to wyjątkowy dzień/
nie chce mi się opisywać, zarzucę dwie foty, będę miała na dniach jakoś filmiki to dodam,
Nareczka :*





Siemson :D


Z Jolie powoli wracamy do treningów, małymi kroczkami bo z łopatką średnio jeszcze, ale w stępie i kłusie nie kuleje, ale nie chce jej forsować za bardzo.

Mam kilka zdjęć z ostatniego takiego cięższego treningu, jakoś sprzed 1,2 tygodni :)
Na lewo chodzi świetnie, co prawda na razie nie możemy robić większych wygięć, gdyż nie chcę naruszyć tej łopatki, ale nawet na większym kole jest ok, gorzej z prawą stroną bo jak będzie już dobrze to koniecznie muszę ją powyginać. Kłus trochę spokojniejszy ale w tym siodle to jakaś masakra !
jeszcze 2 lata i będę mieć swoje ! jakoś wyczymiem..
dobra zarzucam  fociszki





niedziela, 14 października 2012

TO JEST JOLIE:

     Dzierżawię już ją od 1 października, a 30 września przyjechałam nią wierzchem, 10 km :)
     niestety po terenie , na drugi dzień, kobyła się rozszalała, i naciągnęła sobie prawy przód, w wyniku tego
     zaczęła kuleć, ale jutro przyjeżdża właścicielka, noga wraz z łopatką smarowana była maściami, i może
     we wtorek wreszcie wsiąde ! Ah jak mi się chce już wsiąść! masakra XD
     Ale mam kilka zdjęć z 'jazdy próbnej przed dzierżawą' oraz dosłownie 2 zdjęcia na nowym miejscu :
 

                                                  TEST DRIVE:

                                                 pierwszy nasz skoczek :D








                                                      nasza  druga jazda:


 mam nadzieje że jak wsiąde w najbliższym czasie będę mieć nowe zdjęcia :D

Siema:D

 
Haha założyłam bloga, z nudów, bo czasami nie mam co robić, no i wpadłam na pomysł założenia bloga ciekawe jak długo uda mi się tu wchodzić :)
Blog będzie przeznaczony sportu, mojej pasji, a mianowicie Jeździectwie, Od 1 października dzierżawię klacz, jest to moja pierwsza dzierżawa, no i będę tu pisać o naszej 'współpracy' chociażby tak dla siebie :D
może wstawię kilka swoich zdjęć, większość będzie z wakacji, bo teraźniejszych aktualnie nie mam.

Ale za nim to zrobię to może się trochę przestawię, bo wypadałoby.
Oczywiście nazywam Się Karolina P.  mieszkam na północy Polski, Jeżdżę konno od 04.03.2010 roku,
Skoki czy ujeżdżenie? To jeden z moich dylematów bo już powinnam wiedzieć co preferuję, chciałabym ujeżdżenie ale nie mam do tego odpowiednich warunków, z drugiej strony skoki to taki powszechniejszy sport w moich okolicach, ale pomijając ten fakt, nie poczułam ani jednego ani drugiego więc..
Jestem miłą i sympatyczną osobą haha :D  Lubię biegać, szkoda że nie mam do tego zupełnie czasu, bo potrzebowałabym chociaż 1,5 h na to :(
no ale życie.. UWIELBIAM JEŚĆ! tak to można też zaliczyć do mojego hobby, na szczęście jeszcze mieszczę się w swój rozmiar haha, może nieświadomie wiem kiedy przystopować:DD
Dobra podrzucam kilka zdjęć: